Vädrets makter

Vädret är verkligen facinerande. Igår gick åskan mer eller mindre hela dagen, det är ju inte så ovanligt så här års. Men helt plötsligt började det hagla. Jag har aldrig sett något liknande, det bara vräkte ner. Hagel stora som väldigt små pingisbollar. I dagens Corren stod det om bilar som hade kört av och drivor av hagel som mer liknade snödrivor i februari. Jag försökte få en bild på det men det var lite svårt med min kamera...



Dessutom fick jag hejda Oscar som ville gå ut på balkongen med paraply för att se hur det kändes. Smart, tredje
våningen när åskan går!


Kommentarer
Postat av: Nina

JÄVLAR!!! Vilka hagelbollar. Jag tror det ovädret passerade oss igårkväll också. LÄskigt jö

2009-08-15 @ 08:22:30
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Agneta olin

Vi hade ett j..la ösregn här igårkväll trodde nästan att det regnade inne, lät förskräckligt. Ikväll ska jag på tjejkväll till Eva, pappa ska hålla Thord sällskap (och givetvis Isa också).

2009-08-15 @ 11:53:46
Postat av: Linnea

Coolt!!!

2009-08-26 @ 14:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0