Melissa Horn

Fick en akut längtan efter att lyssna på Melissa Horns fantastiska musik, mitt i natten. Tacka vet jag youtube. Melankoliskt, vackert med tänkvärda texter. Hörde henne första gången på visfestivalen i Västervik förra året, vilket för övrigt är en festival som man borde besöka om man har chansen. Det är alltid v 29 för er som är intresserade.

Skall dit i år igen, det blir tredje året i rad. Förra året släpade jag och Oscar med Annie och Rickard. I år är det mor och far som fått den stora äran. Ser fram emot det jättemycket.

Ville bara säga det.


Kommentarer
Postat av: Oscar Södergren

Det e faktiskt vecka 28 som det är Visfestival i Västervik! Så de så!

2009-06-20 @ 20:21:57
URL: http://veronicaolin.blogg.se/
Postat av: veronica

Ojdå. Ja även den bäste kan ha fel....

2009-06-21 @ 17:26:50
URL: http://veronicaolin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hoppas på att komma med nästa år, om man får äran... Verra, jag fixar fotona från skånehelgen i helgen och postar dem!!! Vill ha dina i retur sen

Püss

2009-06-24 @ 11:06:50
Postat av: Agneta olin

Förstår att du skrev v 29, för då kanske du har lite hemlängtan till ön, för det är ju då det är mycket folk här.

Visfestivalen var iallafall en upplevelse även om det nu var lite kallt. Tack för en härlig helg.

Kram mamma

2009-07-13 @ 20:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0