Man blir lite såsig i huvet av att jobba natt

Och eftersom jag från och med nu endast kommer att jobba natt (i alla fall över sommaren) så kan nog ingen räkna med att jag kommer va riktigt så smart som det var tänkt i begynnelsen. Men jag är ju blond också, tänk va det är bra att skylla på ibland. Jag var hos frissan förra veckan och gjorde bruna slingor men fick tyvärr inte högre IQ av det så jag vet inte om jag tror på det där med dumma blondiner trots allt.

Räknade ut att jag fyller år om 4 månader, jag önskar mig en systemkamera så att jag kan ta flotta bilder. Bara så ni vet. Nej nu har snillet spekulerat klart för den här gången. Ha de gott

Kommentarer
Postat av: nina

Jag har oxå funderat över det där hur det fungerar när blonderingsvätskan smetas in så går förståndet ur.Får itne riktigt ihop det.

Grattis i förskott! Bra att räkna ner. Så man inte missar födelsedagen liksom.

Inatt blev Robban magsjuk, spydde som en gris. Så nu väntar jag på att de ska bli min tur. Du, sk, kan du lära mig lite om smitta vid magsjuka. Vad bör vi/bör vi inte göra?

Ha en bra dag!

2009-05-28 @ 08:27:38
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jajajajajajajaja!!!! Blooooogga på min vän, längtar efter att få lite tätare uppdateringar på vad du hittar på!!!



Ses snart!!

Puss

2009-05-28 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0