Välkommen till min nya blogg!

Hmm, jag vet inte riktigt hur det här gick till. Jag som egentligen inte gillar att sprida mina åsikter för allmänheten. Men det verkar samtidigt lite spännande att blogga.

Så inspirerad av härliga vänner som bloggar om både det ena och det andra så tänkte jag också göra ett försök! Det kan bli en av dessa bloggar som dör efter två inlägg, eller som inte en kotte läser. Men jag får skicka adressen till mor min, för hon kommer läsa!

Det kommer nog bli en del inlägg om vovven, men också om livet stora och små ögonblick. Vad tror ni om det?

Välkomna in!

Kommentarer
Postat av: nina

Nej men VERRRRÅÅÅÅNNIICCAAA va kul att du startat en blogg. Jag ska genast se till att bli prenumerant. Det är en mycket god idé att börja blogga. Nu kan jag ju hålla koll på dej ;-)

Kram

P.s Jag har KÖPT nåldynan. Är själv kass på att sy. Har det visat sig de få gånger jag provat. D.s

2009-05-28 @ 08:23:39
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0