Födelsedag

Firade min födelsedag igår. Tjuvade lite, eftersom jag egentligen fyller år idag. Fick bland annat en alldeles jättefin systemkamera. Har önskat mig en sådan länge men inte riktigt prioriterat ett inköp. Nu kan jag dokumentera husbygget noga. Ska bara lära mig hur den fungerar.

Det blev en fin födelsedag. Goda vänner, tårta och nästan allt man kan önska sig. Det var bara Astrid som saknades. Förra året låg hon i min mage. I år trodde vi att hon skulle få vara med. Det fick hon inte. Hon var död igår. Hon är död idag också, fast det är min födelsedag. Hon är död varenda jävla dag.

Kan man önska sig ett barn när man fyller år? I så fall gör jag det. Jag fyller 29 år idag och jag önskar att Astrid lever. I själva verket har jag aldrig önskat mig något så mycket. Så kan någon se till att jag får henne tillbaka?!

Kommentarer
Postat av: Tina Olsson

Ja, tänk om man kunde få ge bort nåt så fint som livet. Vrida klockan tillbaka och rätta till orättvisan! Tänk om man kunde det... Kram och grattis på din dag!

2010-09-28 @ 14:28:46
Postat av: Tonci

Grattis på din födelsedag.

Jag önskar att jag kunde ge dig det som du önskar så mycket!!!

Kram

2010-09-28 @ 15:01:12
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/
Postat av: Linnea

Grattis vännen min!!! Hade jag kunnat men tyvärr... Hoppas att dagen blir fin i alla fall och att du har lite tårta kvar från igår som du kan mumsa på!!!



Tycker om dig så mycket!!!



Puss

2010-09-28 @ 15:31:17
Postat av: Annika

Grattis!

Om jag bara kunde skulle jag göra det så fort att du inte hann blinka. Men jag kan inte. Då skulle jag trolla fram min Arvid också. Men jag kan inte det heller...



Kram Annika, Arvids mamma

2010-09-28 @ 17:41:02
Postat av: Jossan

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år...HURRA HURRA HURRA!!! Grattis på födelsedagen!



Astrid kan inte äta tårta med er idag, men hon finns där med dig på din födelsedag iaf. Hon tittar till er och ser så att ni har det bra. Alla barn vill säga grattis till mamma och pappa när dom fyller år, så även eran lilla Astrid!



Kramar

2010-09-28 @ 18:32:57
URL: http://anglaflikkan.blogg.se/
Postat av: Catti

Grattis!

kram

2010-09-28 @ 19:18:55
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Jen

Grattis! Ja om ändå den enda önskningen kunde få slå in..



Kram

2010-09-29 @ 18:53:03
URL: http://jennirydberg.blogspot.com/
Postat av: HANNA hELSING FD hERNBERG

Veronica, tårarna rinner när jag läser dina inlägg. (Men ibland så skrattar jag också) Jag önskar också att ni kunde få Astrid tillbaka, eller ännu hellre att ni aldrig förlorade henne. Mina tankar är med er ofta ofta.

Varm kram Hanna

ps. det går säkert alldeles strålande på byggmötet idag;) ds.

2010-09-30 @ 10:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0