On request...

Eftersom nu Linnéa så gärna ville se bilder på min tjocka mage så får jag väl offra mig och vika ut mig lite. Vad gör man inte för vännen i söder.


V. 12                               V. 18                             V. 22

I v. 12 tycke jag själv att det började synas, i v. 18 tyckte jag att jag började bli tjock. Sen kom v. 22 och jag börjar känna mig som en valross, men jag kommer fortfarande i de flesta av mina kläder. Nu är jag i v 23 och Alvar-Stina (arbetsnamnet, bestämt av farbror Johan) lever rövare där inne, speciellt när jag skall sova.

Idag har jag fått min havandeskapspenning beviljad och därmed är det grön ljus för flytt till ön i slutet av januari. Vi håller på och packar här hemma, det ser ut som f_n. Vi åker hem med ett flyttlass i mellandagarna och sen kommer mor & far upp med ett släp i slutet av januari och hämtar mig, Aska och resten av grejorna. Oscar stannar några veckor och jobbar för brödfödan medan jag försöker komma i ordning på ön. Nu längtar jag faktiskt efter att flytta hem, efter snart 8 år på fastlandet känns det som att det är dags.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holm

Ha ha...rolig du är, som en valross å då är det "bara" halva tiden;) Kul och se din växande mage å att du mår bra. Hoppas på löpande uppdatering:D



Massa kramar Anso



2009-12-08 @ 19:35:42
Postat av: NIna

Kul att se bilder på din fina mage. Mer sånt!

Valross.... nja inte riktigt va, vad ska du hitta på för liknelse sen vid v 38 undrar jag? Men jag missn att så där var det, man tyckte man var stor å sen blev man ändå groteskt mkt större.

Så himla kul att ni ska flytta hem till ön.

Tyvärr ser det inte ut som att vi kommer få någon ledig bra lägenhet på ett tag.

Kram

2009-12-08 @ 19:57:06
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: HNN

2009-12-08 @ 21:54:56
Postat av: hANNA

Jäklar vilken mage du fått!

Går himla fort nu ser jag, himla himla fin mage ialla fall:)

Kramar i massor till er alla tre.

2009-12-08 @ 21:57:41
Postat av: johan

Farbror kan du va själv...eller? Kanske kan stå ut med titeln en stund. ;-) Snyggt hus hon köpt Alvar-Stina! kram

2009-12-09 @ 17:10:29
Postat av: Sara

hihi,,, jättestor är du... tur du har superlåga jeans annars också. Spännade att följa dig...uppdatera mera!



Ha de bra så länge och sköt om dig! Kram Sara

2009-12-10 @ 18:07:05
Postat av: Linnea

Åååååhhh, vad fin du är!!! Tur det är Alva-Stina och inte Anna-Stina... Fast hon har ju fin fåtölj förstås, eller hur Oscar!



Puss på rumpan stumpan!

2009-12-10 @ 19:51:51
Postat av: agneta olin

Oj vilken fin mage, snart får vi se den live, härligt!

Kram mor o far

2009-12-10 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0