Alvar-Stina vill inte komma ut...än

Inget är som väntans tider sägs det. Jag kan inte annat än hålla med. Har hela tiden trott/inbillat mig att Alvar-Stina skulle komma lite tidigare än planerat. Så blev det inte. Den som väntar på något gott väntar ju dessutom alltid för länge. Hade lite förvärkar på påskafton och då började hoppet spira men så tappade jag TENS apparaten i toaletten och då skrämde jag nog värkarna på flykt igen. Det blev inget mer med det. Dessutom tror barnmorskan att barnet väger 3,5-4 kg. Hoppas att hon har fel eller att kotten är ca 1m lång med väldigt litet huvud.

V. 38 var jag såhär tjock...

och imorse såg jag ut såhär. Har nu kommit hela vägen till v 41. Får ju säga att magen har ramlat ner lite.

Snart spricker jag.




Kommentarer
Postat av: Elisabeth och Hector med co

Wow vilken mage! Jag minns när jag väntade tvillingar och också kände mig sprickfärdig, då sa barnmorskan; vilken nätt liten tvillingmage... Precis den uppmuntran man vill ha. Lycka till nu, vi håller tummar och tassar på att bebben kommer snart. Elisabeth ,med co

2010-04-14 @ 22:21:37
URL: http://hundrum.dinstudio.se
Postat av: Sara

haha... stackars dig! Men du vad klantigt att tappa tensen i toan... blir ju allt elektriskt kanske?!?

Vi här i kristianstad går på spänn och hoppas snart på ett litet underverk.

kram kram så länge.

lycka till!

/Sara

2010-04-15 @ 16:42:26
Postat av: sabina

Ser ut eom en tjej mage tycker jag. Lycka till och kläm ut ungen snart så vi får se underverket!!! Kramar.

2010-04-18 @ 17:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0