Tack

Eftersom ni verkar vara många som är inne och läser det jag skriver, så vill jag passa på att tacka er. Tacka alla er som visat förståelse och delaktighet i vår sorg efter Astrid. Tack för alla fina blommor och kort som skickats till oss. Tack för alla fina ord. Tack till er som har sett till att vi har fått mat i magen och att vi har klivit upp ur sängen på morgonen. Även om de flesta saknar ord inför det inträffade så skall ni veta att era ord, blommor och tankar värmer i mörkret. Gör det hela lite ljusare.

Idag åkte svärmor hem och nu skall vi försöka klara oss själva fram till begravningen. Eller själva och själva. Storebror fixar mat och sällskap till oss ikväll. Helgen kommer att spenderas med bullbak och förberedelser inför begravningen. Så särskilt ensamma kommer vi inte att vara. Det är ensamt även om man är omgiven av folk. Någon saknas. Så kommer det att förbli. Astrid kommer alltid att fattas oss.

Några av de blommor och kort som vi fått skickade till oss. Ljuset vid Astrids kort är det första vi tänder på morgonen och det sista vi släcker innan vi går och lägger oss.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tänker på er... det finns inga ord att säga. Beklagar sorgen, det som hänt är sånt som inte "ska få hända". Du vet inte vem jag är men Oskar vet. Hälsningar

Emma Axelsson

2010-04-29 @ 19:09:33
Postat av: Catti

Vad skönt att ni omges av familjen som tar hand om er.

Tänker så himla mycket på er.

kram

Catti (Fabella)

2010-04-29 @ 19:20:36
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Jossan

Massa kramar till er!!



Det kommer alltid vara nån som saknas, eran lilla Astrid kommer alltid fattas er. Men hon finns med er, när hon inte leker med dom andra Änglarna tittar hon till sin mamma och pappa, ser till så att ni har det bra!!



Jag tänker på dig i massor. Jag önskar jag kunde hjälpa dig bära din smärta och sorg. Jag har kommit en bit på vägen vad det gäller att lära sig leva med sorgen, jag hade klarat bära din en stund. Tyvärr går inte det, men jag vill att du ska veta att du finns i mina tankar!!



Kramar Jossan

2010-04-29 @ 20:27:21
URL: http://anglaflikkan.blogg.se/
Postat av: Hanna N

Vi tänker på er båda så mycket! Gott att ni har många som finns där hos er. Ta hand om varandra! Massa kramar Hanna & Jocke

2010-04-29 @ 21:13:56
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Tack för att du delar med dej. Det känns lite lite bättre när man får läsa dina ord, så man vet lite hur det går för er.

Jag tänker så himla mkt på er...

Jag länkar till din blogg ganska mkt, hoppas du inte misstycker. Kanske träffar du på andra människor i samma situation. Kanske kan det lätta nåot att få skriva om sina känslor och få gensvar.

Vad vet jag, jag bara gissar.

Men om du inte vill att jag ska länka hoppas jag du låter mig veta så upphör jag genast givetvis.

2010-04-30 @ 09:55:14
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej Veronica. Hittade hit av en slump och hamnade i er värsta sorg. Kändes lite dumt att kommentera som "ny läsare" men jag känner att jag måste. Jag är så oerhört ledsen för er skull, små barn ska inte dö ifrån sina mammor och jag förstår hur stor din saknad måste vara. Astrid är verkligen underbart söt och på den här bilden ser det ut som om hon sover sött.

Kram Lena

2010-04-30 @ 13:36:46
URL: http://www.koala.nu/blahblah
Postat av: Cissi svensson

Hej Veronica! Som du vet styrde jag mitt liv mot London i våras och du och Oscar styrde era mot Gotland. Inte varit inne och läst här på din sida på länge och nu möts jag av detta.. Jag vet inte vad jag skriva, men känner jag måste säga något. Jag är så hemskt ledsen för er skull! På korten ser er Astrid ut som en sovande ängel :) Se till att omringa dig med nära och kära och ta hand om dig!

Många kramar från

Cissi, Uska på 71an

2010-05-01 @ 15:16:24
URL: http://cemajo.blogg.se/INLONDON

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0